Investar - Property Manager

BEDRIJF

Investar is een investeringsmaatschappij en eigenaar van het vastgoedpatrimonium van de campus Belgielei – Lamorinièrestraat – Van Diepenbeeckstraat welke deels verhuurd wordt aan derden en deels geëxploiteerd door de dochtervennootschap van Investar, Vestar BV.

Op de ondergrondse parking, die zich naast het complex bevindt, heeft Vestar – een dochteronderneming van de Investar groep - een conference en businesscentrum opgericht (www.vestar.be), in uitbating vanaf begin 2023. Een kernteam is samengesteld voor de commerciële en operationele uitbating van het Congrescentrum.

Investar werkt continu aan een toekomstgerichte uitbouw van de campus, die we verder zien evolueren naar een multifunctionele en multi-tenant site, binnen de stedelijke Antwerpse context. De campus wordt geleidelijk uitgebreid naarmate grondposities in de buurt verworven worden.


FUNCTIE:

Investar is momenteel op zoek naar een Property Manager, als versterking voor het team Projecten & Beheer Gebouwen.

Dit team begeleidt intern uitbreidings- en herconditioneringsprojecten, en staat in voor het beheer en onderhoud van het gebouwenpark.

Het interne team wordt intern bewust beperkt gehouden, en organiseert zich via een netwerk van externe partners.

De Property Manager rapporteert aan de Building Manager en is zijn rechterhand. Hij/Zij is hét aanspreekpunt voor interne klanten, leveranciers, partners en onderaannemers en zorgt er mee voor dat de gebouwen kwalitatief beheerd en onderhouden worden. Deze ervaring wordt tevens teruggekoppeld en geïmplementeerd bij nieuwe projecten.


Functie-inhoud:

  • Je bent SPOC voor (interne) klanten en leveranciers;
  • Je beheert de onderhoudscontracten, en volgt de taken van de -firma’s op
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor aangemelde gebreken en incidenten, je bekijkt in eerste lijn of het probleem intern kan opgelost worden, zoniet het probleem in tweed lijn moet doorgezet worden naar een externe partner;
  • Je volgt de budgetten en facturatie op;
  • Je initieert vanuit deze ervaring verbetertrajecten, en implementeert de knowhow bij de ontwikkeling van nieuwe projecten;
  • Je evalueert de externe partners op continue basis, en participeert in het procurement traject van nieuwe partners;
  • Je volgt verzekeringsdossiers mee op: van aanspreken leveranciers voor herstelling schade, opmaak offertes tot het afsluiten van het dossier met verzekeraar en opvolging dat alle kosten gerecupereerd zijn
  • Ondersteuning externe preventiedienst inzake preventie activiteiten: Evacuatie-oefeningen, Black building testen, …



PROFIEL:

  • Je bent sterk in plannen en organiseren;
  • Je bent klantgericht ingesteld, legt vlot contacten en bent een goede communicator;
  • Je werkt oplossingsgericht; Je hebt een hands-on mentaliteit en doet wat nodig is om de operationele werking te garanderen;
  • Je beschikt over een basiskennis facilitair management en gebouw- en installatietechniek, of bent bereid de nodige kennis op te bouwen ifv een interne eerste lijns ondersteuning;
  • Je bent flexibel,



AANBOD:

  • Je krijgt de mogelijkheid om een nieuwe, zeer gevarieerde functie op te nemen met veel verantwoordelijkheid;
  • · Je behoort tot een kleine en dynamische organisatie onder een financieel gezonde en stabiele holding;
  • · Een marktconform salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen.


CONTACTGEGEVENS:

Brent Baan

Research Consultant

04 71 24 12 77

Brent.baan@ment.be